Svi datumi
 do 

 Sortiraj
 Grupa: 
            [napredno]

31147 poruka koje sadrže ''

[1]      «      554   |   555   |   556   |   557   |   558   |   559   |   560   |   561   |   562      »      [3115]

 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-05-09 19:07:41
 Grupe: hr.soc.religija
 Tema: Re: Ispravan pogled na novce
 Linija: 34
 Message-ID: iq970t$f2n$1@news.albasani.net

Signature made Mon May 9 19:07:40 2011 CEST
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 5/9/11 7:01 PM, Branimir Maksimovic wrote:
> On Mon, 9 May 2011 18:52:53 +0200
> Petar Stanojevic <petar@post.htnet.hr> wrote:
>
>> In article <iq93vt$8cp$1@news.albasani.net>, NAME@danijel.org says...
>>> "Ekstaza koju čovjek inicira kad počne uzimati heroin ima karakter
>>> pročišćenja, tada osoba više ne živi, ona je kao gusjenica kojoj
>>> rastu krila put nebesa."
>>>
>>> Ukratko, apsolutna ludnica, lik ili podjebava vjernike ili je
>>> apsolutni jebeni luđak.
>>
>> Zavidan si meni i Mirsadu, jer u nasim rijecima tinja ushicenje,
>> strast i nevina radost koja se ima kada si dotaknut od Boga.
>>
>>
>
> I ti si taknut mokrom carapom? :)

Mene zanima odakle prepisuje te pizdarije. Trasher i nevina radost, daj
me nemoj zajebavat.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-05-09 18:34:36
 Grupe: hr.alt.zavjere,hr.soc.grad.zagreb,hr.soc.politika,hr.soc.religija
 Tema: Re: Novac i duhovnost
 Linija: 49
 Message-ID: iq952r$agb$1@news.albasani.net

Signature made Mon May 9 18:34:35 2011 CEST
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 5/9/11 6:20 PM, Darko Ercegovic wrote:
> On 9.5.2011. 12:30, Zli_Zec wrote:
>> lopollo podrigne, pa procedi kroz kvarne zube:
>>> On 8.5.2011 14:41, Zli_Zec wrote:
>>>>
>>>> "Danijel Turina"<NAME@danijel.org> je napisao u poruci interesnoj
>>>> grupi:iq5f06$1tj$1@news.albasani.net...
>>>>> Klasični racional zašto novac nije dobar za duhovnost svodi se na
>>>>> to da je neki "autoritet" to rekao pa mora da je tako, a ako se
>>>>> pokušava smisliti "razloge", oni idu otprilike ovako:
>>>>>
>>>>> Ako čovjek ima novaca, bit će za njih vezan, .....
>>>>> .....
>>>>> Da zaključim, cijela priča o duhovnom siromaštvu, duhovnom celibatu
>>>>> i duhovnom luzeraju općenito je luk i voda.
>>>>>
>>>>> - --
>>>>> http://www.danijel.borg/
>>>>
>>>> Jezivo žudiš za novcem i bogatstvom, Jadni Mali Danijele -)
>>>
>>>
>>> Zeco, koji ti je pravi mejl?
>>
>> a kaj bi ti? da te osobno i izravno nabijem *nakurac*...? majmune :-P
>>
>> --
>> U Djevici Mariji, do jaja,
>> Amen.
>
> Joj Zec, pa ti si fantastičan. Najveća si faca. Nitko ti nije ravan. Ti
> svakoga nabiješ. Joj kako si super. Svi ti se divimo.... Joj... ti...
> samo ti... joj...

Zašto taj gnjusni mali psihopatski štakor forwarda modificirane verzije
mojih tekstova na milijun grupa?

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-05-09 18:15:58
 Grupe: hr.soc.religija
 Tema: Re: Ispravan pogled na novce
 Linija: 41
 Message-ID: iq93vt$8cp$1@news.albasani.net

Signature made Mon May 9 18:15:58 2011 CEST
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 5/9/11 4:42 PM, Branimir Maksimovic wrote:
> On 05/09/2011 04:04 PM, Petar Stanojevic wrote:
>> Ekstaza koju covjek inicira kada se odrekne iluzija, ima karakter
>> prociscenja, tada osoba vise ne zivi, ona je kao gusjenica kojoj rastu
>> krila put nebesa.
>
> Naravno, i onda shvatis da je materijalno stvarno a sve ostalo iluzija...

Apsolutno sve što je lik napisao je sranje. Idemo samo malo zamijeniti
riječi pa da postane očito koliko:

"Ekstaza koju čovjek inicira kad povjeruje u ružičaste jednoroge ima
karakter pročišćenja, tada osoba više ne živi, ona je kao gusjenica
kojoj rastu krila put nebesa."

"Ekstaza koju čovjek inicira kad povjeruje u leteće ninđe ima karakter
pročišćenja, tada osoba više ne živi, ona je kao gusjenica kojoj rastu
krila put nebesa."

"Ekstaza koju čovjek inicira kad počne uzimati heroin ima karakter
pročišćenja, tada osoba više ne živi, ona je kao gusjenica kojoj rastu
krila put nebesa."

Ukratko, apsolutna ludnica, lik ili podjebava vjernike ili je apsolutni
jebeni luđak. Ja bih ipak rekao da je u pitanju obično smrdljivo
trashersko govno, smeće tipa zlog zeca koje nema nikakav svjetonazor ni
vjerovanje, nego naprosto skida spiku različitih sustava kako bi sve
podjebavao, i to smeće sebi umišlja da je zbog toga iznad drugih.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-05-09 18:08:02
 Grupe: hr.soc.religija
 Tema: Re: Icke about Obama&Osama
 Linija: 18
 Message-ID: iq93h1$6up$1@news.albasani.net

Signature made Mon May 9 18:08:02 2011 CEST
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 5/9/11 4:37 PM, Bunic Stjepan wrote:
>> Cvil, cvil! Kme, kme!
> Je, lik je vodoskog emocija,

Ja tu pojavu obično zovem "govnoskok". :)

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-05-09 12:26:02
 Grupe: hr.soc.religija
 Tema: Re: Jos o zabludama vezanim uz novac
 Linija: 53
 Message-ID: iq8ffr$omo$1@news.albasani.net

Signature made Mon May 9 12:26:02 2011 CEST
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 5/9/11 11:52 AM, O`Paky wrote:
> A vidi, sve oko nebrige o tankanju auta, placanju rezija, klopi,... daju u
> prilog imperativ imanje novaca.
> Kako se do novca dolazi??? Radom ili pljackom.

To su potpuno neovisne veličine i ne želim da se to miješa u priču i
tako muti voda. Novac može biti dobar ili ne, a način njegovog
zarađivanja može biti dobar ili ne. Dakle to je opet kvadratna matrica,
i ne želim da se sadržaj jednog polja prezentira kao determinanta.

> A kad "prdnes u fenjer" sta
> nosis sa sobom osim spoznaje da si Peri prodao nesto sto vrijedi 10 za 100,
> Marka si "kamatario" za ... itd. Tu bi mogla biti poanta. Ak si ti svijim
> umom i radom zaradio novac, sve da si prodavao "toplu vodu", nema frke, al
> ak si "mrkavao", onda je "karma"... Lova je ogranicena na ovosvjetovni
> zivot, a za "golo funkcioniranje" ti je fakat mali treba, jer znas da sa
> sobom "kad krepas" ponijet ces apsolutno nista osim spoznaje kako si do love
> doso i sta si za nju radio. Ako si tu cist, mozes biti bogat kao Bill Gates
> puta 100, inace si zvijer i to nosis sa sobom, filozofija, zar ne...

To nije razlog zašto novac nije dobar, nego razlog zašto činjenje zlih
djela nije dobro. Zla djela je moguće bez ikakvih problema činiti bez
novca. Recimo, pretpostavljam da većina zločinaca u ratu nije bila
bogata, pa im to uopće nije smetalo da naprave više zle karme nego svi
bogataši svijeta zajedno. Moje iskustvo je da se više treba bojati
siromašnih nego bogatih. Naime, siromašni si umišljaju da su pravedni,
odnosno daju si za pravo raditi svakakva sranja i to opravdavati
različitim kvaziduhovnim i kvazimoralnim umišljanjima. Naime siromašni
luzer je taj koji si umišlja da ima nekakva prava u odnosu na bogataša,
da ga ima pravo ubiti i oteti mu imovinu. Bogataši si ne umišljaju ništa
takvo, oni naprosto imaju novce i smatraju da njima mogu kupiti stvari
koje su na tržištu. Jedine bitne greške koje bogataši tipično prave su
vjerovanje da je sve na tržištu i da se može kupiti za pravi iznos, i
vjerovanje da tržišna cijena nečega određuje stvarnu vrijednost. Zbog
toga su skloni kao bezvrijedne tretirati jako vrijedne stvari koje
nemaju tržišnu vrijednost, npr. čisti zrak, vodu, tlo, bioraznolikost itd.

Ideja da su bogataši zli i da su do novaca došli grijehom je u osnovi
kršćansko sranje, populistička besmislica. Ne'š ti kako je osnivač
Googla do novaca došao grijehom.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-05-09 10:09:49
 Grupe: hr.soc.religija
 Tema: Jos o zabludama vezanim uz novac
 Linija: 187
 Message-ID: iq87ge$769$1@news.albasani.net

Signature made Mon May 9 10:09:49 2011 CEST
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

U prethodnom članku sam se posvetio konceptu "duhovnog siromaštva" i
pokazao da se tu radi o nizu logičkih pogrešaka, te da je posjedovanje
novca i stvari paralelno duhovnosti. Sad namjeravam napraviti idući
korak, i pokazati da je neposjedovanje novca i stvari u duhovnom smislu
opasno.

To je razmjerno radikalan iskorak iz uobičajenog razmišljanja, jer se
obično novac smatra "izvorom svog zla" i uzrokom duhovne propasti.
Teorija bi glasila da netko na neki način dobije hrpu novaca, i onda
zanemari "duhovnost" i počne se "baviti materijalnim stvarima".

To na prvi pogled zvuči "emocionalno točno", odnosno ima "intuitivnog"
smisla, sve dok se ne probudite iz hipnoze i razmislite o cijeloj
stvari, pa vam padne na pamet da se ljudi upravo uslijed nedostatka
novca bave "materijalnim stvarima". Naime recimo da netko nema vlastitu
kuću ili stan. To znači da mora ili živjeti s rodbinom, i prilagoditi
svoje duhovno stanje njima kako ne bi odudarao od duhovne pozadine koju
oni generiraju u tolikoj mjeri da ga izbace na ulicu, ili pak mora
plaćati stanarinu stanodavcu i svaki mjesec zaraditi poprilično veliki
iznos novca kako ne bi završio na ulici, što stvara visoki stupanj
stresa zbog Damoklovog mača koji mu cijelo vrijeme visi nad glavom.
Dakle, neposjedovanje novaca i stana prisiljava čovjeka da se u ogromnoj
mjeri bavi "materijalnim stvarima", jer će morati kompromitirati svoje
duhovne aspiracije ili tako što će se prilagoditi rodbini "radi mira u
kući", ili pak tako što će žrtvovati puno vremena i truda kako bi
zaradio dovoljno novaca za stanarinu.

Uzmimo sad suprotnu situaciju, čovjeka koji ima vlastitu kuću i puno
novaca na računu. On u osnovi može veliki dio dana meditirati, čitati,
razmišljati, pisati tekstove o duhovnosti, podučavati druge; kad stignu
računi koje treba platiti, on niti ne zna ništa o tome jer se sve to
namiruje automatski s njegovog računa. Nitko ga ne može izbaciti iz kuće
zato što je njegova. Ne mora raditi kompromise i hraniti se lošom i
jeftinom hranom, nego može kupiti ono što je zdravo i dobro. Ne mora
koristiti stvari koje su u lošem stanju i zahtijevaju puno održavanja,
nego kad neki uređaj dotraje, recimo automobil ili računalo, on može
kupiti novi i ispravan. Dakle posjedovanje velike količine novaca
zapravo oslobađa čovjeka od bavljenja materijalnim stvarima. Novac
osigurava slobodu od brige o materijalnom. Istina je dakle potpuno
suprotna onome što razni "duhovnjaci" stoljećima ponavljaju poput papiga.

Stvar je u tome što kritičari novca kao dokaz svojih teza navode
primjere ljudi jako niske razine duhovne razvijenosti, koji kad dođu do
novca, manifestiraju sve vrste neumjerenosti, poput drogiranja,
opijanja, kurvanja, kupovine skupog i beskorisnog smeća, okruživanja
parazitima i općenito životnog stila dobitnika na lutriji, "kompozitora"
rap glazbe, dilera droge i nogometaša.

Smatrati da će se osoba koja se ozbiljno bavi duhovnošću upustiti u
takve ludosti čim dođe do novaca, pa bi se zato "za njeno dobro" trebalo
pobrinuti da živi u siromaštvu, zapravo je znak nevjerojatnog cinizma. U
osnovi, tu se smatra da se netko bavi duhovnošću samo zato što mu fali
novaca za ganjati kurve i kupovati drogu, pa to kompenzira meditacijom.
Ne kažem da takvih nema tu i tamo, ali ja sam dulje vrijeme promatrao
ljudsko ponašanje i mogu reći da su takve inverzije moguće samo u
slučaju kad osoba jako niske duhovne razine dođe u situaciju da nema
financijskih i drugih ograničenja. Kad osobi visoke duhovne razine
maknete ograničenja, dobijete posve drugačiju situaciju, i tu čak ne
moram pričati o yoginima, dovoljno je pogledati iole sofisticiranije
umove, poput informatičara koji su se neizmjerno obogatili znanjem.
Nitko od njih ne prakticira ludosti i neumjerenosti tipične za priglupe
pjevačice, glumice, nogometaše i dilere droge. Tome je tako stoga što su
njihovi primarni interesi intelektualne prirode, a neumjerenosti i
ludovanja su u tom smislu distrakcija. Takav će si kupiti jahtu od sto
metara i njome ići na krstarenje po sredozemlju, ali u svemu tome će se
ponašati profinjeno i umjereno, dakle neće na jahtu dovesti hrpu kurvi,
droge i alkohola, nego će si tamo namontirati veliku biblioteku, sustav
za kvalitetnu reprodukciju glazbe, i tome slične stvari koje mu
omogućuju rad u mirnom i nenapornom okruženju. Dakle opet dolazimo do
onoga što ponavljam godinama, ako ne i desetljećima: novac je izvor
energije koji omogućuje manifestaciju duhovnog na svijetu. Ako je duh
osobe primitivan, a to pomnožimo s puno novaca, dobijemo ogromnu i
neumjerenu primitivnost. Ako je duh osobe profinjen, dobijemo ogromnu i
neograničenu profinjenost. Ako je pak duh osobe primitivan, a ta osoba
svoju primitivnost i iskompleksiranost sakriva zato što joj siromaštvo
ograničava mogućnost manifestacije, takva osoba može glumiti duhovnjaka
dok ne dođe do novaca, a onda se počne ponašati kao Osho Rajinish.

Koja je poanta cijele stvari? Najlakše je to formulirati kroz nešto iz
informatičkog žargona - GIGO, odnosno "garbage in, garbage out". To hoće
reći da ako u aplikaciju ukucavate smeće, smeće ćete dobiti i na drugom
kraju. U slučaju novaca, oni su samo množitelj ulaza, tako da ako je na
ulazu smeće, na izlazu će biti veće smeće, dakle ako je čovjekova duša
smeće, njegova svjetovna djelatnost će biti smeće puta količina novca.

Sad se postavlja pitanje: zašto bi se osoba koja ima jak duhovni vektor
bojala novaca i živjela u strahu da će je novci "pokvariti"? To je
otprilike kao da se osoba boji proći kroz skladište droge, u strahu da
će "podleći iskušenju" i početi se drogirati. Nikom normalnom to nije
nikakvo iskušenje, niti će cijelu stvar kako spada uopće percipirati,
nego će proći kroz to kao da je hrpa kamenja. Samo narkomanu koji nema
pametnija posla nego drogirati se takvo nešto predstavlja iskušenje.
Dakle samo osoba puna neostvarenih svjetovnih želja, koja glumata
duhovnjaka zato što joj nedostaju kanali za manifestiranje svih mogućih
gluposti, naći će se u iskušenju kad dobije novce. Duhovno snažna osoba
neće imati tih problema. Njoj novci znače samo da ne mora više brinuti o
stanu, pokvarenom autu, neplaćenim računima i sličnim glupostima koje
troše vrijeme i trud i uzrokuju nemir i distrakcije. Te stvari sad može
trivijalno riješiti i posvetiti se pametnijim stvarima. Takva će osoba
kupiti skupu i dobru stvar, ali neće tu stvar gledati kao skulpturu,
nego će je koristiti za ono za što je namijenjena, recimo kupit će dobar
auto i onda će njime ići nekamo baviti se svojim poslom, bez straha da
će se auto pokvariti na cesti i uzrokovati probleme. Pretjerano
bavljenje stvarima odlika je s jedne strane siromašnih ljudi punih
problema koje uzrokuje nedostatak novca, i s druge strane primitivnih
ljudi koji zapravo ne znaju što bi sa sobom, pa kad dobiju hrpu novaca
ponašaju se kao majmuni na nekoj drogi.

Imati novaca, dakle, nije duhovno opasno za yogina, ali može biti opasno
za primitivnog čovjeka koji će se posve upropastiti neumjerenostima ako
mu nedostatak novca ne postavi granice. Takav nema internu samokontrolu,
pa mu kontrolu moraju nametati vanjska ograničenja. Yoginu, pak, prijete
opasnosti iz potpuno suprotnog smjera. Za njega najveće duhovne
opasnosti prijete od siromaštva.

Yogi Milarepa je odličan primjer. Izvorno iz bogate obitelji, nakon
smrti oca on i njegova majka bili su prevareni od strane pokvarenih
rođaka, pa ga je majka poslala da uči crnu magiju kako bi mogao
ispraviti tu nepravdu. Prakticirajući crnu magiju, počinio je grešna
djela koja su ga jako karmički opteretila, pa ga je njegov učitelj Marpa
izložio teškim i bolnim iskustvima kako bi tu karmu kontrolirano
potrošio. Nakon toga, otišao je u pećinu meditirati, a budući da nije
imao novaca za hranu, jeo je koprive. Budući da koprive nisu posebno
hranjive, doveo se na rub smrti od izgladnjivanja i morao prekidati
meditativnu praksu kako bi otišao u grad prositi. Zbog takvog načina
života bio je izložen i drugim nedaćama, recimo u njegovu pećinu su
jednom upali razbojnici koji su ga bacali kao vreću kostiju po pećini
dok nije skoro umro. Apsolutno ništa od toga nije u duhovnom smislu
korisno, sve to su samo opasnosti i teškoće koje je bilo moguće
otkloniti novcem, i tako osigurati mirnu i neometanu meditativnu praksu.
Dakle ne samo da siromaštvo Milarepi nije u ničemu koristilo, nego mu je
u više navrata uzrokovalo potencijalno fatalne nevolje, bilo je uzrok
duhovnog zastranjenja i činjenja grijeha, a kad se izveo na pravi put,
siromaštvo ga je skoro stajalo života, odnosno prekida duhovne prakse.

Ako bismo željeli vidjeti kako bi to izgledalo kad bi duhovno jaka osoba
poput Milarepe imala novac i posjed, ne moramo gledati daleko: naime, to
je bio slučaj s njegovim učiteljem Marpom, koji je bio lokalni
zemljoposjednik, ako se ne varam čak je imao i vazale koji su mu plaćali
danak. Je li on od tih novaca propao? Naravno da nije. Isto tako, Marpa
je imao ženu. Je li od toga duhovno propao, budući da oni koji
zagovaraju "duhovno" siromaštvo obično zagovaraju i "duhovni" celibat?
Naravno da nije. Cijela stvar na njega nije imala nikakav negativan
učinak, što potpuno logično slijedi iz linije zaključivanja koju sam
naveo gore, a potpuno opovrgava liniju zaključivanja koju koriste
zagovornici suprotnih teza. Marpa je novac i posjed koristio za to da
može na miru prevoditi svete spise sa sanskrita na tibetanski, kao što
je i očekivano.

Cijela priča o duhovnoj dobrobiti koja dolazi od ograničenja predstavlja
dakle zabludu, koja je u nekoj točki uvedena u opticaj, nakon čega je
svi šarlatani jedni od drugih prepisuju, a nitko se nije potrudio
razmisliti i vidjeti je li to uopće istina. To je veliki problem
religioznog razmišljanja u odnosu na znanstveno, jer bi u znanosti takva
jedna teza daleko prije pala. U znanosti, činjenica da je nešto rekao
Einstein ne znači da drugi znanstvenici to neće ispitivati i pokušati
oboriti. Pokušaj kontra-argumentiranja i obaranja teze oni doživljavaju
kao čin poštovanja prema Einsteinu, a ne kao čin huljenja na Einsteina.
Naime, ako njegovu teoriju provjere, a ona se održi, njegova slava u
znanstvenim krugovima će se povećati. Ako njegovu teoriju provjere, a
ona padne, neće izvesti zaključak da je Einstein bio budala i šarlatan,
isto kao što nisu izveli zaključak da je Newton bio budala i šarlatan;
naprosto će zaključiti da je potrebno izgraditi šire, sveobuhvatnije
objašnjenje pojava u kojoj će Einsteinova teorija biti svedena na
određene uvjete, isto kao što je Newtonova teorija sasvim dobra u
situacijama gdje su prostor i vrijeme približno euklidski. Takav pristup
bi trebalo koristiti i u sferama religije i duhovnosti, pa tvrdnje o
korisnosti ili štetnosti određenih stvari ili postupaka vrlo precizno
definirati, dakle reći da je nešto štetno u točno određenom skupu
graničnih uvjeta, a izvan njega može biti jako korisno i dobro. Bez
toga, imamo hrpu religijskih preporuka i zabrana koje zapravo
funkcioniraju u jako uskom skupu graničnih uvjeta a pokušava ih se
primjenjivati općenito, a rezultat toga su nesreća, zatucanost,
fanatizam i, za sve praktične svrhe, zlo.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-05-09 08:15:20
 Grupe: hr.soc.religija
 Tema: Re: Icke about Obama&Osama
 Linija: 38
 Message-ID: iq80pm$okq$1@news.albasani.net

Signature made Mon May 9 08:15:20 2011 CEST
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 5/9/11 1:07 AM, Den wrote:
> > gluvi ljudi pored zdravih usiju.. cudna stvar. Ili mozda nemaju usi,
> > kako rece onaj pre dve iljade godina..? :)
>
> E da. Tužna stvorenja. Gledam što piše Danijel da bi mi odvaljivao
> šamarčine nakon objašnjavanja zašto se ne slažem s njim da je Isus bio
> glup, Lozić mi psuje majku...

Lažljivo dijete sotonino, kontekst je bio ovaj:

> On 5/8/11 2:59 AM, vib wrote:
>> > u svakom slucaju radi se o siroko otvorenoj kapiji prema svim vrstama
>> > ludovanja koja tu mozes gledati. situacija je potpuno beznadna, ne
>> > traba imati nikavih iluzija, pogotovo ne o nekakvom 'kliku' kojim bi
>> > se sve moglo promijentii i kojim bi se decki i cure mogli malo trgnuti
>> > (a jos su tu i neki sponzori odozgo tako da mi izgleda bolje se ne
>> > mijesati previse..).
> A bi li se vas dvojica uobraženih majmuna trgnuli od par šamarčina?

Dakle vas dva debila si umišljate da bi tu nekoga "budili iz iluzija" a
niste u stanju shvatiti o čemu se uopće raspravlja. Nije se raspravljalo
o nikakvom Isusu nego o skroz desetim stvarima, a vas dva ste naprosto
preveliki glupani da biste se u tome svemu razabrali pa se bahato
preseravate i pokušavate se u raspravi postaviti s visine zato što ste
iskompleksirani činjenicom da ste na intelektualnoj margini grupe.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-05-08 20:10:39
 Grupe: hr.soc.religija
 Tema: Re: Ratko Jakopec je izuzetno pismena osoba
 Linija: 24
 Message-ID: iq6mb0$9m$2@news.albasani.net

Signature made Sun May 8 20:10:39 2011 CEST
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 5/8/11 8:00 PM, Mario Blataric wrote:
> On 8.5.2011. 17:31, Danijel Turina wrote:
>> bugove zamjenjuju drugima. Recimo audio i video mi na linuxu nikad nisu
>> radili onako glatko kao na macu. S druge strane fuse/sshfs mi na linuxu
>> radi bitno brže i stabilnije nego na macu, i neki elementi sučelja na
>> macu su glupi ko kurac, na gnome i pod windowsima to radi bolje.
>
> http://logon-hr.homedns.org/images/job-fails-so-true-it-hurts.jpg :)

Ma da, kod windowsa se problemi rješavaju glagolom "reinstall", kod maca
glagolom "buy" a kod linuxa glagolom "geek". :)

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-05-08 20:08:28
 Grupe: hr.soc.religija
 Tema: Re: Icke about Obama&Osama
 Linija: 26
 Message-ID: iq6m6t$9m$1@news.albasani.net

Signature made Sun May 8 20:08:28 2011 CEST
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 5/8/11 8:03 PM, Mario Blataric wrote:
> On 7.5.2011. 8:12, Danijel Turina wrote:
>> I kao i obi no, lik LA}E. Tak Icke zvu i kao trasheri. Kad ogolia jadni
>> pokuaaj humora, dobijea la~ i klevetu, dobijea zlo.
>
> Nekako dobim alergijsku reakciju na likove koji se nisu u stanju
> izražavati direktno, nego sve zamataju u nekakve pričice i asocijacije.
> Valjda na taj način žele ispasti jako pametni u smislu da čitatelj kakti
> mora biti jako pametan kako bi shvatio što je pametan pjesnik htio reći.
> Moš mislit.

To se sve svodi na to da ako misliš da je kreten, on može reći da je to
zato što nemaš smisla za humor.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-05-08 18:10:40
 Grupe: hr.soc.religija
 Tema: Re: Novac i duhovnost
 Linija: 21
 Message-ID: iq6fa0$f35$1@news.albasani.net

Signature made Sun May 8 18:10:40 2011 CEST
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 5/8/11 6:03 PM, Bunic Stjepan wrote:
> Bakija je izuzetno slab i zato je većinu oponenata stavio na skip listu,
> raspravlja samo s Danijelom jer mu je Danijel bitan, i to vrlo dozirano, u
> suprotnom bi se slomio.

Imam u susjedstvu jednog psa koji na takav način "raspravlja" sa mnom
svaki put kad prolazim ispred njegovog dvorišta. On laje a ja mu dobacim
"marš džukelo" i idem dalje.

--
http://www.danijel.org/



[1]      «      554   |   555   |   556   |   557   |   558   |   559   |   560   |   561   |   562      »      [3115]