Svi datumi
 do 

 Sortiraj
 Grupa: 
            [napredno]

31147 poruka koje sadrže ''

[1]      «      185   |   186   |   187   |   188   |   189   |   190   |   191   |   192   |   193      »      [3115]

 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-11-16 22:07:44
 Grupe: hr.soc.religija
 Tema: Ego i autoriteti
 Linija: 189
 Message-ID: ja18n1$1ct$1@ss408.t-com.hr

Signature made Wed Nov 16 22:07:44 2011 CET
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

Razmišljao sam ovih dana o tome kolike su ljudi ovce, koliko su skloni
bez propitivanja usvajati koncepte koje ne razumiju, ali koji su im
prezentirani kao autoritativni.

U ovom konkretnom slučaju radi se o konceptu ega.

Svi vjerojatno znate o čemu se radi: ego je veliko zlo iz kojeg
proizlaze posjed, sebičnost, ljubomora, mržnja, nasilje, ratovi i slične
grozne stvari, ego je neka vrsta zlog malog ružnog gnoma koji stoji
između duše i prosvjetljenja, i ako se oslobodite ega spoznat ćete da je
Sve Jedno. Tu obično dolazi citat autoritativnih istočnjačkih tekstova
kojim se to dokazuje, i stvar je naprosto neupitna, svi 'duhovnjaci' s
njom rade kao s apsolutnom činjenicom.

Što je u svemu tome istina? Ego kao koncept je nastao u 19. stoljeću u
Europi, a u istočnjačke filozifije je uguran na razini nasilnih
komentara i prijevoda načinjenih u 19. stoljeću, u doba kad je većina
takvih tekstova nastajala, pa su prevodioci i komentatori bili pod jaki
utjecajem filozofija koje su u Europi tog doba prevladavale, a tu prije
svega mislim na scijentistički svjetonazor po kojem je nešto ili
znanstveno ili nije istinito, a tadašnja 'znanost' o psihičkim pojavama
je bila pod ogromnim, da ne velim totalnim utjecajem Freuda i njegove
psihoanalize. Dakle koncept ega u istočnjačku filozofiju nisu uveli ni
Buda ni Šankara, nego Freud i Jung.

Vjerojatno ćete primjetiti da u izvornim istočnjačkim tekstovima poput
Bhagavad-gite postoji spomen ega kao nečega što stoji na putu spoznaje,
i da se to nešto zove mamata i ahamkara. To je istina, ali te riječi ne
znače 'ego', nego 'sebičnost' i 'bahatost'. Mamata naime znači
'svojatanje', 'posjedništvo', u smislu 'ovo je moje, to sam ja stekao,
na to ja imam pravo', a ahamkara znači doslovno 'ja činim', odnosno stav
'ja sam gospodar svoje sudbine, ja sam ovo napravio, ja odlučujem što će
s ovim biti'. To je, ukratko, stav bahate seljačine s terencem, koja se
šepuri po gradu i ponaša se kao veliki 'bajo'. Svima je, dakako, jasno
da je takav stav nespojiv sa sofisticiranom duhovnošću, i upravo to je
ono što istočnjački tekstovi žele reći. Stvar je jasna kao dan, ali nema
nikakve veze s 'egom'.

Ego, kao frojdovski koncept, u istočnjačkoj filozofiji uopće ne postoji,
a kamo li da bi se savjetovala borba protiv njega. Dapače, temeljni
koncepti na koje se zapadnjački koncept ega oslanja u istočnjačkoj su
misli posve drugačije shvaćeni i stoga je prenošenje te vrste konceptata
i pojmova koji ih imaju označavati nemoguće.

'Ego' na latinskom znači doslovno 'ja', to je koncept 'sebstva', odnosno
'jastva'. To je daleko bliže onome što Patanđali zove 'asmita', odnosno
'tvar jastvenosti' prepoznata u živom biću (đivan). Taj koncept nema
nikakve veze s konceptom mamata i ahamkara, i daleko je bliži konceptu
atmana, kojeg Šankaraćarya preporučuje tražiti upravo počevši od
osjećaja jastvenosti, odnosno 'ega', postavljanjem pitanja 'tko' sam
zapravo 'ja', odnosno što nisam. On se tu bavi detaljnim raščlanjivanjem
koncepata krive identifikacije s nametnutim ograničenjima i iluzijama,
radi kojih se Jastvo identificira s 'posudom' u kojoj se nalazi;
upanišadi tu često spominju refleksiju Mjeseca u posudi s vodom, ili
mlijeko pomiješano s vodom, koje znalac (uspoređen s labudom, za kojeg
se mislilo da ima sposobnost razdvajanja mlijeka od vode) zna
filtrirati, odnosno razlikovati stvarnost Jastva od iluzije ograničenog
i smrtnog bića.

Tako na koncept jastvenosti gledaju yoga i vedanta. Budizam, pak, ima
naizgled oprečno viđenje problematike - on smatra da 'jastvo' uopće ne
postoji, odnosno da je ono što se smatra 'stvarnim Ja' jednako fiktivno
kao flogiston i impetus, te da sam koncept vječne i savršene komponente
prisutne u ljudskoj stvarnosti predstavlja iluziju koja zapravo vezuje i
obmanjuje. Naizgled, budizam naučava da je ljudsko jastvo, odnosno ego,
samo funkcija sinteze sastavnih komponenata uma, isto kao što je brzina
samo funkcija međudjelovanja sastavnih dijelova automobila, ali nije
moguće raščlaniti automobil i izolirati brzinu kao komponentu. Velim,
'naizgled', budući da veliki učitelji budizma, poput Milarepe, naučavaju
upravo spoznaju stvarnog Jastva, što zvuči kao nauk po svemu identičan
vedanti a suprotan budizmu kakvim ga se obično shvaća. Dugo sam
razmišljao o tome i došao sam do vrlo zanimljivog zaključka. Naime, Budu
izgleda uopće nije zanimalo opisivanje cilja duhovne prakse. On je
smatrao da bilo što opisano naprosto kreira još jednu sliku u umu
slušatelja, a ta slika će biti nužno iluzorna i vjerojatno vezujuća. On
se stoga koncentrirao na objašnjavanje puta, a ne cilja, dakle na ono
što treba činiti i način na koji se treba postaviti prema stvarima.
Dakle poanta je u ispravnom stavu koji za posljedicu ima duhovnu
transformaciju. Uslijed duhovne transformacije praktikant stječe
spoznaje, kakve nije mogao steći tako što bi mu netko nešto naprosto
opisao. Sfera religije upravo vrvi dogmama i slikama koje religijski
sustavi pokušavaju ucijepiti u umove sljedbenika, koji onda s tim
misaonim konstrukcijama rade kao sa stvarnostima, a zapravo se radi o
pukom umišljanju, o entitetima poput jednoroga i hobbita, koji postoje
kao bića iz bajke, koja si je moguće zamisliti i s njima raditi kao sa
stvarnima, ali svejedno ona postoje samo u umu. Tamo gdje religija kaže
'zamislite vatru', tamo budizam kaže 'uzmite povećalo, fokusirajte
sunčevu svjetlost na papir i opažajte fenomen koji nastaje'. Rezultat
ovog drugog je stvarna vatra, a ne zamišljanje.

U slučaju vatre radi se o pojavi koja pripada sferi opće poznatog i svi
je imaju u iskustvu, tako da riječ 'vatra' invocira iskustvo zbiljske
vatre, a ne umišljanje, ali zamislite da netko nema nikakvo iskustvo
vatre i nema ni najmanju ideju o čemu bi se moglo raditi; primjerice,
kad biste pokušavali nekom inteligentnom delfinu prenijeti taj pojam. Ne
možete se oslanjati na riječ 'vatra', niti možete usporedbom sa sličnim
pojavama izazvati korektnu ideju, budući da delfinu naprosto nedostaje
iskustava pomoću kojih bi mogao ispravno shvatiti ono o čemu mu
govorite, budući da je cijeli život proveo u vodi, okruženju u kojem je
vatra nemoguća pojava. Jedino što možete je pozvati ga da izađe izvan
vode, tamo zapaliti vatru i reći mu 'evo, gledaj, to je vatra'.

Budizam dakle polazi od tog principa, da je govoriti o transcendenciji
beskorisno, i da je jedina smislena stvar naprosto dati upute za njeno
postizanje. Govor o transcendenciji je ionako besmisleno budući da
riječi pokazuju na objekte unutar uma, koji pak mogu pokazivati na
transcendentalno samo ukoliko osoba već ima takvo iskustvo, ali
podrazumijevati postojanje transcendentalnog iskustva nije korisno u
slučaju kad ga ciljani auditorij nema.

Budizam, dakle, koristi posve zaobilaznu metodu pristupa problematici:
on vam govori da je manje-više sve u vašem iskustvu jedna ogromna
zapetljancija, načinjena od iluzorne percepcije, projekcija vječnog i
bitnog u prolazno i nebitno, te vezanosti koje slijede iz pokušaja da
uhvatite neku od tih fatamorgana i posjedujete je, gdje pak opet
dolazimo do koncepata posjedništva i iluzije kontrole nad vlastitom
sudbinom, dakle mamata i ahamkara. Ono što budizam savjetuje nije 'borba
protiv ega', nego prije svega 'hlađenje', odnosno stvaranja distance u
odnosu na sve percipirane i željene stvari, kako bismo se od njih
raspetljali i vidjeli da se tu zapravo nikad ne radi o samim stvarima,
nego o zamišljenom značenju tih stvari za našu psihu, dakle počinje se
sa shvaćanjem da mi zapravo ne radimo sa samim stvarima nego sa
značenjem koje te stvari imaju za nas, dakle sa slikama, otiscima koje
su te stvari ostavile u našem umu. Budizam savjetuje divesticiju,
odnosno prestanak investiranja vlastite osobnosti, te projiciranja sreće
i ispunjenja u stvari koje opažamo. Što će se desiti kad otpustimo sve
takve stvari i posve uklonimo investicije sebe, te projekcije svojeg -
to je nešto što je nemoguće objasniti zato što se radi o transformaciji,
o promjeni oblika postojanja i bivanja, koju nije moguće objasniti na
takav način da objašnjenje u umu postigne koristan i konstruktivan
učinak, ali je moguće proći kroz taj transformacijski proces i osjetiti
njegove progresivne učinke i tako steći vrlo konkretnu predodžbu. Ako
vam to zvuči prekomplicirano, sjetite se samo da u iskustvu imate stvari
koje nikako ne biste mogli shvatiti iz pukog opisa, ali kad ih iskusite,
one mijenjaju vašu stvarnost. Jedno takvo iskustvo je orgazam - nikakva
količina slikovitih opisa zapravo ne može objasniti to iskustvo, a u
stvari slikovitost opisa može stvoriti krivi dojam o naravi iskustva,
stvarajući predodžbu da se tu mora raditi o tko zna čemu. Na sličan
način je nemoguće nekome objasniti doživljaj koji stvara osjetilo kojim
od rođenja ne raspolaže.

Ukratko, cijela stvar je bitno, bitno kompliciranija nego si ljudi
obično misle, i sve što ste ikad čuli o tome vjerojatno je
pojednostavljenje do točke posve promašenog i netočnog. Unatoč tome,
razni 'duhovni učitelji' vam kao maloj djeci na svojim 'duhovnim
predavanjima' objašnjavaju 'osnovne koncepte' poput borbe protiv zlog
ega koji stoji na putu spoznaji stvarnog Jastva, i jedini rezultat svega
toga su umišljanje, sektaštvo i umišljenost lažne duhovnosti koja stoji
na putu stvarnom spoznavanju bilo kakve stvarnosti.

Ego nije smetnja. Naprotiv, kako Šankaraćaya naučava, ego je početna
točka od koje apsolutno morate krenuti u spoznaji atmana, koji je
istovjetan brahmanu. Da nema ega, bili biste anatmičko biće, poput
računala, i za vas spoznaja brahmana ne bi bila moguća. Samo kroz ego,
koji je zapravo točka proboja atmana kroz tijelo i um, u obliku
samosvjesti, moguće je izoliranje fenomena i potraga za njegovim izvorom
i stvarnom prirodom.

Budizam naizgled naučava suprotno, ali zapitajte se: što je ono prazno
duhovno platno koje budistička praksa nastoji postići? Tko je promatrač
koji promatra povlačenje iz svijeta, iz osjetila, iz mentalnih slika, te
projekcija i želja? Tko je taj koji opaža rastvaranje svih tih stvari?
Ako je nirvana blaženstvo, to blaženstvo mora postojati kao iskustvo, a
iskustva nema bez iskusitelja. Očito je dakle da se radi o nekoj vrsti
pozitivnog, nadljudskog oblika postojanja lišenog ograničenja i
vezanosti, ali koje je u tolikoj mjeri neljudsko i nespojivo s ljudskim
svakodnevnim iskustvom, da je Buda namjerno odrezao svaku mogućnost
poistovjećenja tog stanja s bilo čime iz sfere ljudima poznatog, kako bi
onemogućio fantaziranje i zabrijavanje.

Stvari su, očito, daleko kompliciranije nego bi vas razni 'autoriteti'
željeli uvjeriti.

Možda zato što nikakvi 'autoriteti', u smislu u kojem se ta riječ obično
misli, zapravo ne postoje? Jedini autoritet, u tom smislu, jest
neposredno iskustvo i transformacija vlastite psihe, vlastitog bivanja i
stvarnosti. Sve drugo, kako bi vam rekao Buda, bez vrijednosti je.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-11-16 19:30:17
 Grupe: hr.soc.politika
 Tema: Re: Nije antisemitizam, nego antikroatizam
 Linija: 19
 Message-ID: 201111161830.UTC.ja0vfp$e2r$1@tioat.net

Signature made Wed Nov 16 19:30:17 2011 CET
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 11/16/2011 07:01 PM, Eli Raul de Santis Cordini wrote:
> Inace je ziv i ne bas zdrav ali se drzi,rekao sam mu sta je Danijel
> rekao i smejao se :))

Podsjećaš me na jednog lika koji nije baš u najboljem stanju a također
je moje tekstove pokazivao svojim izmišljenim prijateljima koji su im se
grohotom smijali.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-11-16 18:17:19
 Grupe: hr.soc.politika
 Tema: Re: Nije antisemitizam, nego antikroatizam
 Linija: 31
 Message-ID: 201111161717.UTC.ja0r70$cqe$1@tioat.net

Signature made Wed Nov 16 18:17:19 2011 CET
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 11/16/2011 06:15 PM, Zli_Zec wrote:
>>> >> Opsjednut je sa Zubčićem :-) Tako sam mu ja 2006., kad sam počeo pisati
>>> >> na 'religiji' bio - Tomek :-)
>> >
>> > Pa imate istu psihičku signaturu. Obojica ste odrastali bez oca, imate
>> > jaku cendravo-gay notu, jaku težnju okrivljavanja percipirane dominantne
>> > muške figure za sve svoje psihičke probleme, i potrebu da vas "tata"
>> > uvaži i cijeni kombiniranu s potrebom da se "oslobodite tatine sjene" i
>> > kaznite ga zato što vas je ostavio. Izgledate praktički identično, čak i
>> > u smislu da niste u stanju kontrolirati siktavo-histerične ispade, imate
>> > ozbiljne mentalne probleme, niste u stanju ni sa kim uspostaviti
>> > normalnu emocionalnu vezu i pičke ste.
>
> Bože kakve gluposti. Ja se svog oca sasvim dobro sjećam i ostao mi je
> u najljepšem sjećanju, ne pada mi na pamet da sirotog čovjeka "kažnjavam"
> zato što se mlad razbolio od najteže bolesti i umro u mukama.

Aha, a Zubčić isto nema problema s roditeljima koji na njega nisu
obraćali pažnju.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-11-16 18:11:25
 Grupe: hr.soc.politika
 Tema: Re: Nije antisemitizam, nego antikroatizam
 Linija: 28
 Message-ID: 201111161711.UTC.ja0qru$cq1$1@tioat.net

Signature made Wed Nov 16 18:11:25 2011 CET
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 11/16/2011 06:05 PM, Eli Raul de Santis Cordini wrote:
> On Wed, 16 Nov 2011 18:02:51 +0100, "Zli_Zec"
> <IzbaviteljMAKNI@hotmail.com> wrote:
>> Opsjednut je sa Zubčićem :-) Tako sam mu ja 2006., kad sam počeo pisati
>> na 'religiji' bio - Tomek :-)
>
> aaaaaaa....to si bio ti.
> Secam se njegovih opisa "tebe".
> LOL
>
> Kako Bog moze biti opsednut nekim tamo Zubcicem...neverovatno.

Koliko sam ja čuo, semitski monoteistički Bog može biti čak i ubijen kao
obični kriminalac bičevanjem i razapinjanjem na križ unatoč tome što je
sam sebi otac, tako da vas koji u takve pizdarije vjerujete ništa ne bi
trebalo čuditi.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-11-16 18:09:27
 Grupe: hr.soc.politika
 Tema: Re: Nije antisemitizam, nego antikroatizam
 Linija: 24
 Message-ID: 201111161709.UTC.ja0qo8$cpv$1@tioat.net

Signature made Wed Nov 16 18:09:27 2011 CET
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 11/16/2011 06:02 PM, Zli_Zec wrote:
> Opsjednut je sa Zubčićem :-) Tako sam mu ja 2006., kad sam počeo pisati
> na 'religiji' bio - Tomek :-)

Pa imate istu psihičku signaturu. Obojica ste odrastali bez oca, imate
jaku cendravo-gay notu, jaku težnju okrivljavanja percipirane dominantne
muške figure za sve svoje psihičke probleme, i potrebu da vas "tata"
uvaži i cijeni kombiniranu s potrebom da se "oslobodite tatine sjene" i
kaznite ga zato što vas je ostavio. Izgledate praktički identično, čak i
u smislu da niste u stanju kontrolirati siktavo-histerične ispade, imate
ozbiljne mentalne probleme, niste u stanju ni sa kim uspostaviti
normalnu emocionalnu vezu i pičke ste.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-11-16 18:00:03
 Grupe: hr.soc.politika
 Tema: Re: Nije antisemitizam, nego antikroatizam
 Linija: 43
 Message-ID: 201111161700.UTC.ja0q6j$ckh$1@tioat.net

Signature made Wed Nov 16 18:00:03 2011 CET
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 11/16/2011 05:56 PM, Eli Raul de Santis Cordini wrote:
> On Wed, 16 Nov 2011 17:51:41 +0100, Danijel Turina
> <NAME@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:
>> On 11/16/2011 05:47 PM, Eli Raul de Santis Cordini wrote:
>>>>>
>>>>> Zule, za tebe provaliti ne treba biti Bog. Imaš tako karakteristični
>>>>> vapaj za roditeljskom pažnjom i želju da se dopadneš koja prožima sve
>>>>> što napišeš da te to bolje potpisuje nego ime i prezime.
>>> Ma kakva roditeljska paznja,imam je i vise nego dovoljno.
>>> Egocentrican jesam,to sam i sam rekao,ali i tebi treba paznja inace ne
>>> bi "provaljivao" Zubcica svakih pet minuta i to oglasavao na usenetu
>>> :))
>>
>> Ma da, to što sam te provalio nije tvoj problem nego moj problem.
>
> Ne nego provaljivanje mog stvarnog identiteta od strane tebe i
> dobosarenje o istom je moj problem.

Yup.

>> Ono što mene zanima je zašto si se sad naglo ponovo pojavio na newsima
>> nakon dosta dugačke pauze. Zašto više ne pišeš pod svojim imenom mi je
>> jasno, isto kao što mi je jasna emulacija Srbina koja je prirodna
>> posljedica tvoje opsjednutosti tom regijom.
>
> Eto,sad radim u jednoj Litvanskoj firmi pa mi je dosadno,nedostaje mi
> i Hrvatska regija,pa se razonodim.
> Imas li nesto protiv?

Pa onako iskreno, preferirao bih da si mrtav i u paklu, skupa sa svojim
"kolegama" iz gladnih očiju.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-11-16 17:51:41
 Grupe: hr.soc.politika
 Tema: Re: Nije antisemitizam, nego antikroatizam
 Linija: 28
 Message-ID: 201111161651.UTC.ja0pmu$cfk$1@tioat.net

Signature made Wed Nov 16 17:51:41 2011 CET
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 11/16/2011 05:47 PM, Eli Raul de Santis Cordini wrote:
>> >
>> >Zule, za tebe provaliti ne treba biti Bog. Imaš tako karakteristični
>> >vapaj za roditeljskom pažnjom i želju da se dopadneš koja prožima sve
>> >što napišeš da te to bolje potpisuje nego ime i prezime.
> Ma kakva roditeljska paznja,imam je i vise nego dovoljno.
> Egocentrican jesam,to sam i sam rekao,ali i tebi treba paznja inace ne
> bi "provaljivao" Zubcica svakih pet minuta i to oglasavao na usenetu
> :))

Ma da, to što sam te provalio nije tvoj problem nego moj problem.

Ono što mene zanima je zašto si se sad naglo ponovo pojavio na newsima
nakon dosta dugačke pauze. Zašto više ne pišeš pod svojim imenom mi je
jasno, isto kao što mi je jasna emulacija Srbina koja je prirodna
posljedica tvoje opsjednutosti tom regijom.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-11-16 17:46:56
 Grupe: hr.soc.politika
 Tema: Re: Moj heroj
 Linija: 21
 Message-ID: 201111161646.UTC.ja0pe0$caq$1@tioat.net

Signature made Wed Nov 16 17:46:56 2011 CET
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 11/16/2011 05:44 PM, Mario Orsolic wrote:
> "Grizzly" <grizzly@none.com> wrote in message
> news:blj7c7tlvvhetrmfq6dv0e6vojm9v1ips7@4ax.com...
>> > Da si procitao tekst s linka vidio ba du su luk i strijela
>> > upotrebljeni na drugim bojistima, a bojevi meci na jugoslavenskom.
> Evo, ja sam procitao i zapazio sam da je od luka i strijele nastradao jedan
> jedini Svabo na citave 4 kartice teksta.

To je zato što si retard.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-11-16 17:37:30
 Grupe: hr.soc.politika
 Tema: Re: Nije antisemitizam, nego antikroatizam
 Linija: 27
 Message-ID: 201111161637.UTC.ja0osa$c5e$1@tioat.net

Signature made Wed Nov 16 17:37:30 2011 CET
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 11/16/2011 05:33 PM, Eli Raul de Santis Cordini wrote:
>>> >> I to...zamorno je citati ga.
>>> >> Ali secam se da je cesto koristio projekciju kao protivargument.
>>> >> "Projiciras ovo,projiciras ono..."
>>> >> Dosadan covek,kako si ga povezao sa mnom,stvarno mi nije jasno.
>> >
>> >:))
>> >Ma stvarno je bilo teško, trebalo mi je onako brat bratu pet sekundi da
>> >te provalim.
> Pa kad si Bog.
> Sta se moze...

Zule, za tebe provaliti ne treba biti Bog. Imaš tako karakteristični
vapaj za roditeljskom pažnjom i želju da se dopadneš koja prožima sve
što napišeš da te to bolje potpisuje nego ime i prezime.

--
http://www.danijel.org/



 Autor: Danijel Turina
 Datum: 2011-11-16 17:30:06
 Grupe: hr.soc.politika
 Tema: Re: Nije antisemitizam, nego antikroatizam
 Linija: 26
 Message-ID: 201111161630.UTC.ja0oee$c4o$1@tioat.net

Signature made Wed Nov 16 17:30:06 2011 CET
using DSA key 53C1BAFCD1DECCE7
Good signature from "Danijel Turina " [ultimate]

Poruka je PGP potpisana. Potpis je VALJAN

On 11/16/2011 05:29 PM, Eli Raul de Santis Cordini wrote:
>>>> >>> http://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_projection
>>> >>
>>> >> Zar to nije Zubcicevo oruzje u diskusiji - projekcija?
>> >
>> >Zubčićevo oružje u diskusiji je logoreja.
> I to...zamorno je citati ga.
> Ali secam se da je cesto koristio projekciju kao protivargument.
> "Projiciras ovo,projiciras ono..."
> Dosadan covek,kako si ga povezao sa mnom,stvarno mi nije jasno.

:))
Ma stvarno je bilo teško, trebalo mi je onako brat bratu pet sekundi da
te provalim.

--
http://www.danijel.org/



[1]      «      185   |   186   |   187   |   188   |   189   |   190   |   191   |   192   |   193      »      [3115]