Autor: Danijel Turina Datum: 2011-06-13 15:37:40 Grupe: hr.soc.religija Tema: Re: Ljubomorni muž (Mudre izreke 6.34 Linija: 51 Message-ID: it53qu$l90$1@news.albasani.net |
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA512 On 6/13/11 3:16 PM, Bojan wrote: > Nešto kao: Društvo je obezvrijedilo njihove > seksualne sklonosti, društvo ih ne podržava, pa su ih i oni na neki > način morali reducirati na običan seks, kako bi se zaštitili, > emotivno. Sve je to divno i krasno dok ne vidiš da su upravo homoseksualci ti koji obezvređuju svoju i tuđu seksualnost. Pogledaj si zeca i Mirsada. Ukratko, vjerujem da pojava o kojoj pričaš postoji i da sudjeluje u problemu, ali ne bih rekao da je primarni uzrok. To je kao da veliš da je netko kriminalac zato što je imao traume u djetinjstvu. Ali svi su imali traume u djetinjstvu, i zločinci i dobrotvori i svi između. Ljudska egzistencija je traumatična. Pitanje je samo što napraviš s tim. Kao da društvo heteroseksualcima ne obezvređuje seksualnost. Recimo crkva pokušava seks reducirati ili na animalnost ili na puko razmnožavanje (dakle opet animalnost), što se ne razlikuje bitno od pritiska koji imaju homoseksualci. Isto tako, heteroseksualce u pravilu nitko ne uči razvijati suptilne, sofisticirane oblike seksualnosti, nego ih oni moraju sami smisliti. Dakle te fore da im je okolina kriva, hm, I don't think so. Prije bih rekao da okolina definira nekakav "neutralni", trivijalni oblik seksualnosti kojeg heteroseksualci prakticiraju po automatici i rutini, nekakve tračnice po kojima se svi voze kao pasivni vagoni, a ako hoćeš izmisliti nešto svoje i različito, onda se zapravo vidi što si i kakav si. Homoseksualci su divergirali od uobičajene društveno definirane seksualnosti, ali su u pravilu duhovno nerazvijeni primitivci pa nisu umjesto toga bili sposobni stvoriti nešto sofisticirano i lijepo. To je, doduše, specifičnost kršćanske civilizacije; čini se da Grci nisu imali tih problema, tako da se doista čini da semitski negativni stav prema (homo)seksualnosti igra bitnu ulogu. Morao bih razmisliti o tome. S jedne strane imam anegdotske dokaze po kojima su homoseksualci daleko od toga da bi bili cvijeće, a u istoj kulturi imam bitno bolje i čišće primjere seksualne divergencije od main streama, recimo Komaju. Dakle izgleda da stvarnost sačinjava rezultanta nekoliko vektora: s jedne strane imaš kršćansku frustraciju, s druge strane imaš divergentnu seksualnost, i s treće sposobnost pojedinca da u koliziji s main streamom formira smislenu, kvalitetnu alternativu, umjesto da se naprosto konformira s idejom "zla" kao opozicije vladajućeg "dobra". - -- http://www.danijel.org/ -----BEGIN PGP SIGNATURE----- iEYEAREKAAYFAk32EqQACgkQU8G6/NHezOfE4gCfRucB93rWgKvRV25ZJfIIJZDY ytIAoKCpdTlffpZHRVeSwLr45NPUMuk8 =Uoc2 -----END PGP SIGNATURE----- |