Autor: Danijel Turina
Datum: 2011-06-06 22:03:06
Grupe: hr.fido.pravo,hr.soc.politika,hr.soc.religija,hr.soc.religija.krscanstvo,hr
Tema: Re: Po kojoj osnovi je vjeronauk u skolama i kako ga izbaciti ?
Linija: 135
Message-ID: isjbpq$c4f$1@ss408.t-com.hr

-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-----
Hash: SHA512

On 6/6/11 8:41 PM, Denis wrote:
> On 06.06.2011 11:51, Tomy, 9A5ALL wrote:
> 
>> U ovakvom društvu stoke sitnog zuba ispodprosječne inteligencije ne
>> vidim neku nadu u skorije vreme.
>> Predmet je kao fol izborni, a ipak, crkva igra na kartu di ga većina
>> bira da ne bude obilježena i osamljena tih 45 min.
> 
> To je tehnicki problem. Ti bi izbacio vjeronauk iz skola zato sto ne
> zelis da ti dijete bude u manjini? Ko ti tu moze pomoci?
> Meni je zanimljivo da od svih izbornih predmeta nekome bas najvise smeta
> vjeronauk. Zasto? Ja mislim da je to sad neko gura kao politicko pitanje.

Naravno da je političko pitanje, zato što je katolička crkva vrlo
agresivna u nametanju svoje doktrine općoj populaciji, kojoj pristupa s
pretpostavkom da su ovdje svi osim Srba, Židova i muslimana katolici,
samo je pitanje koliko "dobri", pa ih treba bolje talibanizirati ako su
previše kontaminirani sekularnim utjecajima.

U stvarnosti, pravih katolika ima vrlo malo, nekakvih 30% populacije, a
ostali su zapravo katolici samo formalno ili uopće nisu, a crkva ih
svejedno vodi kao katolike zato što su ih roditelji krstili itd.

Dakle crkvi jako odgovara prenapuhavanje broja katolika kako bi mogla
nastupati ne iz pozicije vjerske zajednice među drugim vjerskim
zajednicama, nego iz pozicije u kojoj je hrvatski narod sinoniman s
katoličanstvom, pa onda crkva ima puno pravo "odgajati svoju djecu".

Dakle problem je u velikom raskoraku između stvarnog i prividnog stanja.
Stvarno stanje je da katolika ima 30%, a prividno stanje je da ih ima
90%, a veliki krivac za to stanje su licemjerni nekršćani koji svoju
djecu upisuju na vjeronauk "da se ne bi isticala".

Pazi ti to, u formalno sekularnoj državi ljudi su u strahu da se ne bi
isticali svojom vjerskom pripadnošću zato što se boje posljedica. Pa da,
slažem se, to je i za očekivati u atmosferi u kojoj se dopustilo da se
manje vjerske zajednice naziva sektama, u kojoj se ateiste progoni kao
"bezbožne komunjare", i u kojoj je narodni običaj da manjine svako
toliko zaplove potrbuške rijekom. Katolici ovdje još od devedesetih
godina provode huškačku taktiku protiv manjinskih religija. Još se
sjećam kampanje protiv Maharišijeve organizacije koja je htjela na Cresu
napraviti neki svoj centar, pa su katolički svećenici digli kuku i
motiku. Sjećam se i napada na Mahešvaranandinu organizaciju, pa na
Komaju, pa nekakvih lovova na vještice u kojima su nekakve marginalne
sljedbe poput harekrišna otpadnika koje je okupljao Rožman proglašavane
ogromnom i općenarodnom opasnošću, pa paničarenja oko "sotonista" -
ukratko, crkva se već dulje vrijeme bavi vrlo ružnim oblicima mentalne
kontrole svog stada poticanjem ksenofobije i paranoje. Sve to za
rezultat naravno ima protusile, jer je ljudima već pomalo dosta toga da
crkva s jedne strane nudi jedino zatucanost i primitivizam, a s druge
strane sustavno kleveće sve oblike alternativnog mišljenja i
doživljavanja svijeta.

Strah od crkve je dakle daleko od neopravdanog. Crkva doista mrzi
manjine i želi im zlo, i tu postoji opsežni "track record". Majorizacija
Hrvatskog nacionalnog korpusa pod znakom križa i vatikanske zastave nije
nešto što treba pozdraviti, i umjesto toga treba pozdraviti upravo
"strašila" protiv kojih crkva huška svjetinu - treba pozdraviti
pluralizam mišljenja i ideja, treba pozdraviti manjinske religijske
zajednice koje okupljaju ljude oko ideja koje su tim ljudima
prepoznatljive kao istinite. Treba prihvatiti pluralizam načina
življenja, od homoseksualnih, biseksualnih i poligamnih brakova. Ti
načini života postoje, ali se uglavnom sakrivaju iz opravdanog straha od
nasilja koje se vrši u ime majorizacije, a njih se prezentira kao veliko
zlo koje će na neki način narušiti "moralno zdravlje naroda". Takve
stvari su se mogle čuti i od Hitlera, pa se ispostavilo da je po moralno
zdravlje naroda bio veći problem on, nego manjine koje je progonio.
Dajte molim vas: na koji način brak dva pedera narušava obiteljske veze
prosječnog heteroseksualnog para? Na koji način Makaja sa svojih pet
žena, ili ja sa svoje dvije žene, narušavamo ili na bilo koji način
utječemo na obiteljsku zajednicu monogamnih katolika, ili na celibat
svećenika? Na isti način se može tvrditi da celibat svećenika
predstavlja prijetnju konceptu bračne zajednice, naprosto time što joj
je alternativa, pa bi eto netko mogao postati svećenik umjesto da se
oženi. Dakle to su gluposti, čista demagogija i mazanje očiju svjetini
koja ne zna misliti. Manjine ni po čemu ne ugrožavaju većinu, jer će
prosječni pripadnik većine raditi isto što radi sada - pit će pivu,
gledati utakmice i jebati susjedu dok joj je muž na putu. Manjine su
prijetnja nečemu drugom - dogmatici većinske religije, koja tvrdi da je
ono što ona naučava jedini pravi put, odnosno jedini način
funkcioniranja koji je održiv, odnosno "od Boga podržan" i "prirodan".
Kad bi se vidjelo da postoje poligamni brakovi koji jako dobro
funkcioniraju, da postoje homoseksualni brakovi koji dobro
funkcioniraju, i manjinske religije čiji pripadnici jako dobro
funkcioniraju unatoč tome što žive nauk i svjetonazor koji je suprotan
kršćanskom ili monoteističkom općenito, to bi ugrozilo ideju po kojoj je
Bog kršćanski, odnosno po kojoj je svijet stvoren i uređen po biblijskim
principima. Uspješno funkcioniranje suprotno biblijskim principima je
ono što muči crkvu, jer je tu već jednom popušila od znanosti, gdje se
pokazalo da potpuno bezbožni sustav daje bolje rezultate od pobožnog, i
gdje znanost sustavno demontira sve koncepte koje je kršćanstvo gradilo
o svijetu i načinu na koji on funkcionira. Zadnje što bi crkvi trebalo
je da se pokaže ne samo da je njena kozmologija pogrešna, nego da je i
njen etički nauk pogrešan, odnosno da postoje potpuno drugačiji načini
uređenja života i odnosa među ljudima koji sasvim dobro funkcioniraju.
Kršćanstvo različitima namjenjuje posebnu ulogu u svijetu: oni trebaju
biti očito iskvareni, izopačeni i rastrgani porocima i grijesima, kao
svjedočanstvo ispravnosti kršćanskog svjetonazora i dokaz njegove
kozmičke utemeljenosti, što bi bio dokaz da je Bog kakvog naučava
Biblija doista gospodar i tvorac stvarnosti, a njegove zapovjedi su
doista jedini ispravni put. Različiti dakle smiju postojati jedino kao
strašilo, kao izobličeni leševi koji stoje na rubu pravog puta za
opomenu vjernima što se dešava kad zastrane. Mogućnost da alternativa
kršćanstvu bude veće dobro od kršćanstva, e to je kršćanstvu vrhunac
užasa koji treba spriječiti pod svaku cijenu, što ocrnjivanjem, što
potiskivanjem takvih alternativnih manjinskih opcija u "podzemlje", u
domenu nečega što se prakticira u anonimnoj privatnosti i sa sramom. To
je razlog zašto katolici protestiraju protiv parada pedera: zato što će
se vidjeti da pederi i te kako postoje, i da nemaju rogove. Oni su tu, a
nekim čudom nisu "ugrozili svetost obitelji". Već i sama ta činjenica je
prijetnja. O alternativama se dakle ne smije znati, one moraju biti
sakrivene, a javnu sliku o njima smiju kreirati jedino njihovi
neprijatelji. Manjinama je namijenjena uloga nakaza i bolesnika, nekoga
tko je zastranio i koga treba vratiti na pravi put. Saznavanje istine o
manjinama kao često superiornima, kao nositeljima svjetla, znanja i
vrline, e to je katolicima smrtna opasnost, jer to ruši čitav njihov
svjetonazor, jer se pokazuje da Bog nije kršćanski Bog, da Svemir nema
biblijski temelj, i da je biblijska etika samo jedna od mogućnosti, za
koju bi se moglo pokazati da je jednako inferiorna drugim mogućnostima
koliko se biblijska fizika pokazala inferiornom znanstvenoj.

To je zapravo temelj cijele priče, i na to bi se trebalo koncentrirati u
daljnjem razvoju rasprave.

- -- 
http://www.danijel.org/
-----BEGIN PGP SIGNATURE-----

iEYEAREKAAYFAk3tMnoACgkQU8G6/NHezOd2OwCgyDOMZmG82jnR4gDUOqYj5czG
b88AoPc5KdrM+tyZGVjzQ2hFAHuO/84d
=13PB
-----END PGP SIGNATURE-----