Autor: Danijel Turina Datum: 2011-03-20 18:41:17 Grupe: hr.soc.religija Tema: Re: Demonske misli? Linija: 62 Message-ID: im5e7s$n06$1@news.albasani.net |
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1 On 03/20/2011 05:58 PM, Branimir Maksimovic wrote: > Kako bi recimo objasnio rdjave pomisli tokom mise, gde sam > covek, zena, to ne zele misliti tj ne dolazi od volje nego se javlja > kao protivljenje onome cemu volja tezi? > U stvari kako bi objasnio misli koje volja prepoznaje kao > rdjave i svesno se bori protiv njih? To bi se moglo > objasniti nesvesnim nagonima koje svest potiskuje > ili demonskim upadima? Ja bih rekao da se tu radi o tome da čovjekova psiha pokušava uspostaviti ravnotežu unutarnjih momenata, u osnovi nesvjesno sabotiraš sloj lažnosti koji ego kreira da bi se pred drugima prezentirao na laskav način, i tako osobna stvarnost pokušava negirati sloj licemjerja koji stoji na putu življenja vlastite, osobne stvarnosti. Očekivano bi bilo da likovima koji si kreiraju ego-sliku "sveca" kroz glavu prolaze različite histerično ne-svete slike kao drugi pol magneta. Što se jače pokušavaju razdvojiti da tva pola, tim je jača potencijalna energija nategnute opruge koja ih pokušava uravnotežiti, i tim veću energiju je stalno potrebno ulagati da bi se "oprugu držalo nategnutom", odnosno da bi se potiskivalo vlastite neriješene unutarnje momente i glumatalo nekakvu lažnost pred svijetom. To je jedan od razloga zašto osobe koje se pretvaraju jako fine najčešće imaju jako prljav i gnjusan unutarnji i intimni život, gdje sve neriješene stvari eksplodiraju na van poput začepljene kanalizacije. Yoga je principijelno različita od tog koncepta potiskivanja i glumatanja (što ne znači da početnici koji yogu ne prakticiraju, nego emuliraju, ne rade taj tip greške), u tome što već početne vježbe kreću od prepoznavanja vlastite stvarnosti i "snimanja stanja", dakle yogin na početku uči kako njegovi unutarnji psihički mehanizmi funkcioniraju i zbog toga je svjestan svojih želja, potreba i stanja, i nastoji ne potiskivati nego uvažavati i zadovoljavati duhovne i fizičke potrebe koje uzrokuju pojavu određenih sila, i na takav način oslobađa tenzije. Ako nije moguće zadovoljiti potrebu koja stvara pritisak, yogin uvijek ostaje svjestan potrebe, u smislu da je priznaje i svjestan je njene nezadovoljenosti, umjesto da potiskuje i racionalizira, kako to čine nevješti ljudi. Zbog takvih vježbi, yogin je uvijek u kontaktu s vlastitom stvarnošću, dakle nema sklonost laganju. To zapravo govori koliko su yogini zapravo ogromna rijetkost, i koliko su ljudi koji se kao takvi prezentiraju u pravilu tek oblik religioznih ljudi kojima religiozna fasada služi samo za stvaranje pozitivnog dojma o sebi pred publikom, a sa stvarnom yogom to sve skupa nema nikakve veze. U yogi je ključna brutalna iskrenost, kontakt sa stvarnošću u smislu da ako znaš što jest istina, to veliš i svjedočiš, ako znaš što nije istina to veliš i svjedočiš, a ako ne znaš što je istina to veliš i svjedočiš. Glumatanje duhovne čistoće tipično je i uobičajeno u religijama, ali u yogi je nemoguće jer predstavlja automatsku diskvalifikaciju, dakle onaj tko glumata nije yogin nego glumac. - -- http://www.danijel.org/ -----BEGIN PGP SIGNATURE----- Version: GnuPG v1.4.10 (GNU/Linux) iEYEARECAAYFAk2GPD0ACgkQU8G6/NHezOevUACfcXJJCamItdP+1XLLssYLfu8r LmMAoM2HJpeoF55d9L/oBQUgcBZkQ2ic =puRa -----END PGP SIGNATURE----- |